loading...
گل نرگس
لحظه شمار غیبت امام زمان

بیش از 1137 سال (شمسی) و 11 ماه و 30 روز و 20 ساعت و 43 دقیقه و 12 ثانیه است کسی منتظر 313 مرد است و زمان 35909469792.477 همچنان در گذر است ، آه... مرد شدن چقدر زمان میخواهد....

log
Sadat بازدید : 25 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

س : بعداز آن که شیطان با دستور خداوند مبنی بر سجده کردن برآدم مخالفت کرد و مطرود درگاهربوبی گشت و از بهشت اخراج گردید، دوباره چگونه وارد بهشت شد و آدم و حوا را گول زد؟

ج : در این زمینه گفت و گوهای زیادی است که یکی از آنهااین است که ابن عباس می گوید: شیطان از راههای معمولی خواست وارد بهشت شود نگهبانان بهشت مانع شدند و نگذاشتند تا اینکه شیطان متوسل به مار شد و گفت: اگر مرا به بهشت ببری اسم اعظم را به تو یاد میدهم .مار گفت: چگونه من تورا به بهشت ببرم؟ شیطان گفت: مرا داخل اهانت بگذار و ببر . مار نیز این کار را کرد و نگهبانان متوجه نشدندو شیطان را وارد بهشت کرد. ماردر بهشت به شیطان گفت: اکنون به وعده خویش وفاکن و اسم اعظم را بمن یاد بده. شیطان گفت: من اگر اسم اعظم را بلد بودم خودم وارد بهشت می شدم دیگر لازم نبود منت
تورا بکشم اسم اعظم کجا بود؟مار در آن زمان یکی از حیوانات زیبای بهشتی بودکه دارای دست وپا هم بود اما به علت این خیانتی که کرد و شیطان را مخفیانه به بهشت برد،خداوند نیز دست وپای اوراقطع کرد و در دهانش زهر قرار دادو از بهشت بیرونش کرد.سپس شیطان
به سراغ آدم و حوا رفت و آنان را گول زد، خداوند نیز هر سه را از بهشت بیرون کرد.


 منبع:انسان از خاک تا خاک ،ص/76



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز امیدوارم ازوبلاگ من خوشتون بیاد.............
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روزشمار فاطمیه
    ٣٠۴روز تا دهه‌ی فاطمیه
    به روایت اول
    دریافت کد روز شمار فاطمیه
    ٣٠۴روز تا دهه‌ی فاطمیه
    به روایت اول

    روزشمار فاطمیه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 1,386
  • بازدید کلی : 29,764